fredag, juli 06, 2007

Spelschema


jag härmar Nicole. och visar vad jag ska kolla på.
eller ja, jag ska nog inte se alla som är inringade, men jag ska nog fan försöka. Måste ju till campingen och ha en "intag av alkohol-paus" också. ibland blir det väl mat också.

2 kommentarer:

moonryder sa...

Vafan. Dom i princip enda bra banden som spelar tänker du inte se. Ima gonna keel youu.

Eliyana sa...

Jag ska se alla BRA band.
förutom scissor sisters, dom ska jag se för att det är roligt ^^