måndag, juli 30, 2007

natt sov jag förbannat bra, när jag vaknade hade Liza ringt mig :/
Hon ringer aldrig mig, så jag funderar på om det var någon annan som lånade hennes, men vem vill nå mig tjugo i 4 på morgonen? ajja svarade gjorde jag ju inte eftersom att jag sov plus att mobilen var på ljudlös.

Idag har jag inte gjort något, fixat en kjol jag fick av Linda, den var så lång så fick klippa av den lite grann, okey, lite mer än halva kjolen åkte bort men iallafall, den blev lite sne också men sånt får man stå ut med. Nu har jag iallafall en jeans kjol. Sen bakade jag en chokladkaka, det blev gott, jag som inte brukar kunna baka!

Jag har bestämt mig för att verkligen börja hålla koll på hur mycket jag äter, för genom det ska jag bestämma hur mycket jag måste ut och gå/jogga sen. Så idag blir det bara att gå ut och gå i kanske en halv timma? Men det finns ju ingenstans att gå eftersom att Motala är så tråkigt, ajja cirkulera runt kanalen kanske skulle sitta fint.
Men först ska jag nog allt ut och rensa lite ogräs, Lite nytta får jag väl försöka göra när ingen annan är hemma.

Inga kommentarer: