söndag, juli 29, 2007

Jaha, ska jag börja med att säga att jag inte menar något dumt till någon annan, det är bara det att jag är van vid en sak och när det förändras får jag panik,

Jag har gått upp i vikt och jag har blivit större. jag har fått större midja.
Jag vill inte det. Jag gråter snart.
Jag vill vara lika smal som jag var i 6:an. Då var jag smal, då var jag fin.
jag skyller allt på högstadiet på södra.
jävla skit, Nej, nu ska jag börja träna som fan iallafall.

Plus att jag inte kan ha några kläder på mig längre, för mitt hår är för fult, jag hatar mitt utseende just nu och jag lär inte gå ut så överdrivet mycket nu.
Jag saknar min mössa :(

Inga kommentarer: