onsdag, juli 18, 2007

S.P.D.A

jag funderar på att sova nu, ögonen börjar bli trötta.
men klockan är kvart i 6, det vore ju inte allt för smart om jag sov nu,
men skitsamma,
jag kanske inte ens kommer somna, jag lär nog blunda och fantiera om något som jag sen inte kommer minnas.
eller något.
glad påsk typ!

Förresten så tycker jag inte om att Lucas har fått mig att tycka om den där jäkla spda låten gult är fult, man blir ju helt förvrängd.

grattis typ!

Inga kommentarer: