
Nu dör jag snart över Arvika,
gjorde den snyggaste flaggan idag till den.
Plus att jag och Anna lekte CS med våra nyinköpta vattenpistoler, vi typ gömde oss och sa allt möjligt från CS.
"GOGOGO, Enemy spotted. TEAM FALLBACK!"
det var roligt. vi ska ha med oss vattenballonger till Arvika och skrika "fire in the hole" varje gång vi kastar dom. jag ska dessutom ha min palsestina sjal på mig, gah, jag läängtar!
Pepp pepp pepp som fan på Arvika,
Imorgon blir det att kolla tält, bränna skivor och handla.
terrorist wins!
torsdag, juli 05, 2007
Okay, let´s go, Go Go Go. Enemy spotted!
skrivet av
Eliyana
@
23:05
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar