Jag är helt jävla oduglig. jag behöver hjälp med allt. Jag kan inte ens bränna några jävla skivor, utan Nicole och Anna ska komma hit imorgon och hjälpa mig, dom kommer säkert få hjälpa mig med kläderna imorgon med. jag är oduglig. varför tog jag på mig ansvaret att bränna skivor. aldrig mer! Och nästa år ska jag ha kläderna klara en månad innan jag ska åka! eller så ska jag köpa outfits som jag ska ha där.
usch! inte känt mig såhär dålig och patetisk på länge.
Men DLK kan alltid lätta upp humöret.
Världen befolkas av mig, mig o mig o mig, bara mig och min maaaamma!
lördag, juli 07, 2007
3 days to go.
skrivet av
Eliyana
@
00:05
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar