varför ska det vara så komplicerat, varför ska alltid allting mucka med mig?
varför låter jag det alltid gå ut över dom jag tycker om, dom som står mig nära?
varför skriker mitt huvud åt mig att sluta äta och dricka och låta min kropp torka ut, då blir jag ju iallafall smal.
vad är det för fel på mig?
Jag minns knappt vad jag gjorde för fem minuter sen.
Jag minns knappt vad jag vill längre.
Jag är hemsk, en hemsk människa och jag borde inte vara tillåten att få vistas ute, jag borde vara kedjad till sängen.
söndag, juli 29, 2007
skrivet av
Eliyana
@
16:01
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar