Jag är hungrig, men jag är inte sugen på mat, jag vill ha typ någon müslibar eller något sådant typ.
Röksugen är jag inte, jag får mer huvudvärk av att röka än att inte göra det, skumt, men man kan ju ta tillfället i akt och försöka sluta röka.
Ska träffa Lucas på tisdag, för sen drar han till Augustibuller på onsdag, det känns verkligen inte roligt, vi ses aldrig, eller ja, alltså vi bor ju lixom en bit ifrån varandra med så det förklarar ju, men iallafall. Vill ju ändå träffa honom oftare.
Nu har jag ångest över det lilla jag planerat i veckan, gå ut, umgås... men jag måste ju hitta på något eftersom att jag måste ta kort med mobilen, jag hatar det, jag skulle aldrig tacka ja till det.
kan inte kampanjen vara slut nu eller? 19augusti, det är fan för lång tid dit.
Sen ska man kanske jobba den 4:de, fyfan vad hemskt, men jag får iallafall pengar för det.
Mina tankar om att hoppa av skolan är tillbaka, starkare än innan för nu funderar jag på att jag ska söka jobb då och sånt, jag tror verkligen inte jag kommer klara skolan mer nu, men jag ska kolla denna termin och se efter.
Men på onsdag blir det nog att ta och dricka kaffe med Sofie, hon vet inte hur man gör så jag ska lära henne. Inte för att det är så svårt men iallafall. Vi får la typ sitta ute på balkongen och prata eller något.
Sch, var tyst , du väcker dom. snart kryper dom igen. Låt dom sova.
måndag, juli 30, 2007
skrivet av
Eliyana
@
00:09
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar