Jag tycker inte om det här. Jävla skit är det. Jag har ont i hela ryggen och jag tänker för mycket igen. Det tar inte slut, tankarna far omkring, jag vet knappt vart jag är någonstans snart.
söndag, juli 29, 2007
vad är det för jävla ansvar vi ska ta.
skrivet av
Eliyana
@
02:07
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar