söndag, juli 29, 2007

vad är det för jävla ansvar vi ska ta.

Jag tycker inte om det här. Jävla skit är det. Jag har ont i hela ryggen och jag tänker för mycket igen. Det tar inte slut, tankarna far omkring, jag vet knappt vart jag är någonstans snart.

Inga kommentarer: