onsdag, juli 04, 2007

Opelwerk.


Idag köpte jag min kängor, och så köpte jag drickan som ska med till Arvika,
Jag borde iallafall klara mig någon dag på det.

Jag är så jäkla smart, jag hade kollat ut exakt vad allting skulle gå på, och så att jag hade råd. MEN! jag glömde såklart bensinpengarna, så jag ligger back med typ tvåhundra, men det är inget som inte går att fixa med lite hjälp från mams.


Köpte en spritpenna idag med, jag målade på en av bänkarna i mjölby, tyvärr råkade jag måla på min väska också.

Inga kommentarer: