
Att lyssna på danko Jones - Invisible i över en halvtimma är inte ett bra sätt att försöka sova på.
Jag är piggare än förut, så nu lär det vara kört för mig att sova.
Men jag kan ju nästan låten utantill iallafall xD
ta bussen in till Mjölby om mindre än 12timmar, woho. Kommer somna på bussen..
jag hatar verkligen att åka buss, och nu ska jag göra det 45minuter dit och 45minuter hem. gud.vad.roligt!
det är 6 dagar kvar och jag har äntligen börjat se ett slut på min stress. det verkar fixa sig riktigt bra faktiskt. förhoppningsvis håller det sig så också.
onsdag, juli 04, 2007
6 days to go.
skrivet av
Eliyana
@
02:47
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar