söndag, juli 22, 2007

Hirntod.

Jag skulle inte ha kollat mig i spegeln idag,
jag var nära på att spy av det jag såg.
Nu mår jag illa av mig själv och funderar på att slita bort all min hud från mitt ansikte och hoppas på att det bättrar sig.

Jag hatar mina komplex och mina tankar,

idag åkte Lucas hem också. Inte kul.
Även om vi inte gör så mycket när vi väl ses så är det tillräckligt för mig, jag mår ju iallafall bra när jag är med honom.
Plus att jag faktiskt kan sova med honom, och det är så jävla skönt att kunna göra det ibland.

fest på fredag, ja det blir nog bra :)
undra om han kommer, esch jag orkar inte bry mig.

Inga kommentarer: