idag känns det iallafall som om jag gjort lite nytta inte bara suttit framför datorn eller tv:n.
Rensade lite ogräs, men eftersom att det var typ myrornas paradis där jag skulle rensa så kunde jag inte göra klart eftersom att dom tillslut invaderade mina händer, så jag rensade lite överallt.
Sen gick jag ut och gick i lite mer än en timma. Det var skönt som fan. Sen kom jag hem och duschade och åt lite.
Imorgon ska jag ringa jobbet och kolla om jag skulle jobba något nu i början av augusti, jag vet inte riktigt vilket svar jag vill ha. Sen på torsdag ska jag nog till skänninge marknad, om jag klarar det. Troligen skiter jag i det, då jag inte har någon större lust att tillbringa en dag bland så mycket folk, men det är sånt som märks, brukar ångra mig i sista sekund.
måndag, juli 30, 2007
skrivet av
Eliyana
@
21:29
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar