måndag, juli 09, 2007

Arvika.

snart åker man till Arvika.

Handlat mat och sånt idag.

Nu sitter jag och Linda och är peppade som fan. snart är det elva timmar kvar.
nedräkningen har börjat på riktigt nu.

Vi syns på söndag Motala. nu tänker jag sticka och ha mitt livs upplevelse!

Inga kommentarer: