sick, dead, ugly, its a fucking zoo!
Just vid detta tillfälle hatar jag mig, och hur jag tänker, och hur jag resonerar.
Jag kommer förstöra ditt liv, har du inte förstått det än?! Du kommer inte ha något kvar sen.
jag tycker synd om dig, och vi har inte ens varit tillsammans en månad.. fan vad synd jag tycker om dig,.
tack, Sandra lättar upp mitt humör.
DLK har slutat funka, har lyssnat på det i snart tolv timmar, det har inte samma effekt då.. jobbigt nog.
lördag, juli 07, 2007
Irritation.
skrivet av
Eliyana
@
03:45
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar