Idag var jag hos Lucas, och jag klarade av att hoppa av på rätt busshållsplats! ;D
Hela dagen var mysig, förutom när vi gick ut en sväng och jag fick en flod i min ena sko.
Jag mår nu jätte dåligt över hur jag betedde mig när du sa så. Men ja, jag blev så paff.
Jag trodde verkligen inte det, men du har rätt. det spelar ju ingen roll hur länge vi varit tillsammans. Huvudsaken är ju vad vi känner, och jag vet att jag kom lite dåligt in sen, men jag gör det.
jag älskar dig.
måndag, juli 09, 2007
1 day to go!
skrivet av
Eliyana
@
00:24
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Sluta tänk på det nu :)
har vi inte redan kommit fram till att jag tänker för mycket? :P
Skicka en kommentar