halv 5, inget trött. det bådar inte gott
Antigen så somnar jag snart och vaknar skitsent, eller så är jag vaken hela tiden tills jag ska iväg, och beter mig som en zombie..
Jag tror.... jag väljer Zombie, för sover jag kommer jag inte ha någon dag kvar sen.
skrev nyss upp alla mina mobilnummer i ett dokument, det är ju möjligt att man får en ny mobil, Då vet jag inte om jag kommer ha kvar numrena, vettifan om dom är sparade på mobilen eller SIM kortet, sånt som märks om jag nu får en ny mobil.
woho, en gäspning!
torsdag, juli 05, 2007
Amduscia
skrivet av
Eliyana
@
04:31
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar