söndag, juli 01, 2007

Headshot.

jag är en sån linslus när jag väl vill.
Just nu vill jag inget annat än att bli fotograferad av någon. Fotografera mig någon.
Mams hittade våra barnparaplyn nyss, ska se om jag ska ha någon till Arvika, tyvärr var Pippi Långstrump paraplyt sönder, annars hade jag lätt tagit det!

Denna vecka har jag typ fulltupp, jag hatar att ha det, jag blir jämt så stressad.

Inga kommentarer: