en vecka kvar, jag är pepp som fan, och stressad, jag fattar inte hur jag ska hinna allt, eller hur jag ska ha råd med allt.
Skit också, men det fixar sig väl det med.
Imorgon ska jag se om jag kan åka in till mjölby och köpa mina skor iallafall.
Lucas åkte hem idag också.
Han pratade om Peace & Love så mycket att jag bara blev ännu mer pepp inför Arvika.
tisdag, juli 03, 2007
One week to go.
skrivet av
Eliyana
@
15:35
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar