måndag, juli 23, 2007

Jesus Wept.

Du kan försöka slingra dig om du vill, men du blir bara invirad mer,
Du kan försöka snacka dig ur det här, men dom syr bara igen din mun.
Du kan försöka vilse leda dom, men dom skulle se dina syner.
Du kan försöka be dom, men dom skulle bara spotta på dig.

Jag har insett att jag är en hemsk människa och en usel flickvän, men jag vet iallafall om det och ja kan iallafall varna folk, sen är det inte mitt fel om dom stannar kvar, det är deras egna liv som kommer förstöras, inte mitt. mitt går inte ta sönder mer.

haha, försök slå mig, försök att komma in i mitt territorium, Försök förstöra det som mitt liv kretsar runt, försök att tränga dig in i mitt huvud och få mig att tänka annorlunda.
Jävla idiot, tror du att du kommer lyckas?

sen kommer frågan, är du mentalt störd?
Enjoy the abuse!

Inga kommentarer: