
Jaha, ringde nyss jobbet, ska jobba på lördag.
Börjar 19:00, känns inte kul. Men men ska jobba ihop med Emilia så det är ju rätt skönt att man känner någon som ska var där då.
vädret har blivit lite bättre också. Och ändå känns det som omnågot kommer gå fel idag.. Ajja, det kanske blir en toppen dag, det vet man ju inte nu.
tisdag, juli 31, 2007
skrivet av
Eliyana
@
10:33
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar