Idag har det regnat hela dagen, inte kul.Anna kom hit och vi kollade på film.För engångs skull är mina tankar borta,Mina ord är slut.Jag har inget mer att tilläga.Utom att jag saknar dig.
Skicka en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar