Jag har nog blivit lite för besatt av dom just nu.
speciellt "när kristoffer spelar flipperspel"
Jag blir så jävla glad av dom!
Nicole har tillochmed börjat tycka dom är okey, för att hon hört dom hos mig xD
Nicole är lättpåverkad angående musik.
.....MEN KRISTOFFER SPELAR FLIPPER VILT!
Ok, jag borde sluta lyssna på låten nu....
21.33- jag ska lätt köpa deras skivor. lätt!
fredag, juli 06, 2007
De Lyckliga Kompisarna..
skrivet av
Eliyana
@
20:59
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar