söndag, juli 15, 2007

Hemma igen.

Idag kom jag hem, fyfan vad roligt jag har haft. bilder finns här.
men jag tror inte festivaler är något för mig, itne för att jag kommer sluta åka till dom men.
jag mådde konstant dåligt,
så fort vi gick från tältet fick jag panik över vad som skulle bli snott och vad jag hade glömt.
så fort jag skulle sova så saknade jag lucas och ville bara åka hem. jag blev halvt som halvt sjuk och jag ja, jag mådde dåligt hela tiden.
kände halvt av min socialfobi. hatade alla som kollade på mig men ja, vad fan ska man göra.

men kul var det väl.
jag orkar inte säga mer.
jag är glad att det är över.
och jag är glad att jag kommer träffa Lucas imorgon.

Inga kommentarer: