onsdag, juli 25, 2007

necrophilia

Idag shoppade man och åt mat på Balkan, förbannat gott var det, och roligt.
men nu är alla pengarna slut, det är inte bra.

Men idag kände jag mig faktiskt rätt fin. förutom mitt hår.
Nicole fick mig att inte ha på mig mössan, jag ångrar det grovt,
speciellt när Becci sa att mitt hår liknade hennes farmors. Inte kul.
drack dessutom kaffe, som jag inte druckit på jävligt länge. men men det är ju faktiskt rätt gott. om det är bra gjort vill säga.

Inga kommentarer: