Att ha någon som lättar upp ens humör så lätt är underbart. Jag brukar ha ganska svårt att erkänna saker, speciellt sånna saker, men jag vet vad jag känner och jag har inte varit såhär glad på länge.
18åring som är bosatt i Motala. Går Estetiska programmet med inrikting musik.
Jag skriver väl mest om vad jag tycker om allt som händer, plus mina egna tankar om mitt egna liv.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar