torsdag, juli 19, 2007

nejnej vafan tuggummi i mattan!

S.P.D.A är nu enligt mig asbra. Allt är Lucas fel, så ge honom stryk och inte mig.

Idag har jag typ varit rädd för massa, vet inte varför. har haft övergivenhets känslor hela dagen och känt att alla vill se mig död.
plus det att jag snart måste häva i mig kaffe som jag inte ens tycker om för att hålla mig vaken hela natten.
men det värsta är ju att det är så tråkigt, eftersom att ingen annan är vaken och kan göra mig sällskap.
sånt tycker jag inte om.

Jag ryser så fort jag tänker på spindlar, jag hoppas verkligen inte fobin kommer tillbaka.
jag kämpade som fan för att få bort den!

Inga kommentarer: