onsdag, juli 25, 2007

20070725

Jag är den konstigaste personen jag känner.
Nu vill jag inte göra sånna där grejer när man svarar på frågor om sig själv, jag är rädd att folk ska lära känna mig för mycket, sånna som inte borde känna mig, och så är jag rädd att folk ska börja tycka illa om mig, för mina åsikter, eller mina åsikter som inte finns!


Inga kommentarer: