Igår var det trevligt, jag tappade bort min mössa. vilket innebär att jag måste vara utan den tills vi börjar skolan, inte kul.
Min mobil har blivit asseg, går knappt sätta igång kameran. Inte bra då jag ska ta kort med den varje dag.
Typ nu sticker jag till sthlm, kommer senare ikväll.
lördag, juli 28, 2007
Ge mig saften.
skrivet av
Eliyana
@
11:15
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar