min depression kom sent iår.
Jag är patetisk och jag både hatar och älskar mitt nuvarande och dåvarande utseende.
jag saknar att kunna gömma mig bakom allt,
men jag älskar att våga visa vem jag är.
men just nu kan jag inte göra annat än att hata migsjälv.
Jag är bara glad att jag har Lucas, jag har iallafall något som får mig att må bra just nu
söndag, juli 15, 2007
back on track.
skrivet av
Eliyana
@
21:52
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar