Jag gick in och la mig i min ensamhet och min ledsamhet.
jag fick typ dagdrömmar om hur det kommer bli morgon, eller ja en dum verision av den.
Och nu är jag livrädd att det ska bli så.
Jag är i en taxi på kvällen ,ska träffa Bob, Nicole och Lucas.
men när jag kommer dit så är det som om allt blev hemskt när jag kom,
dom gick utan att hälsa på mig,
dom gick någonstans, alltså typ iväg jätte länge och jag fick vara ensam,.
jag hade glömt mina öl och jag hade druckit upp all min sprit utan att ens bli lite påverkad.
Dom sa inget till mig, inte ett ord.
förrens jag började gråta och gick därifrån. Då kom Lucas, och frågade vad det var för fel på mig egentligen. Då var det som om vi kommit hem till honom och hans bror Max råkade blöta ner hela mig, och då fick jag nog och gick gråtandes hem,
jag vaknade av att jag grät.
Inte för att detta var så mycket detaljrikt, det var så mycket mer,
jag är om möjlig ännu mindre pepp inför imorgon nu.
torsdag, juli 26, 2007
round here.
skrivet av
Eliyana
@
23:04
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar