Jag är sjuk,
jag skulle ner och röka plus ta ett glas vatten till mina vitaminer,
mams und paps hade gått och lagt sig, och släckt överallt.
vad fan gör jag inte då.
Jag tar min mobillampa typ. håller igång den tills jag är nere för trappan så att jag kan tända hela hallen, tänder mobilen igen så att jag kan kolla in i köket medans jag tänder hela köket,
tar en liten ficklampa vi hade på våran fläkt, tänder den går ut och röker, tänder tre ljus ute på balkongen så det blir ljusare, går in med ficklampan, tar mobillampan igen så att jag kan släcka och går upp med den tänd.
Detta har aldrig hänt mig, jag vet precis vart allt står och allting här hemma, men ändå var jag livrädd för att gå ner. Det är sjukt.
Nu ska jag ta mina vitaminer, och dricka cola så att jag håller mig vaken till klockan 10 då jag ska börja fixa iordning mig. Jag vill inte sova.
fredag, juli 20, 2007
fittan måste le
skrivet av
Eliyana
@
02:36
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar