Lucas börjar bli sjuk, det är jag som smittat honom,
får se om han kan komma på lördag,
annars får jag spendera min helg med Anna.
Imorgon ska jag, anna mams und paps till söderköping,
tyvärr sticker ju nicole till skåne så hon itne kan hänga med,
men jag får åka dit med henne efter typ augustibuller eller nått.
Idag ska jag inte göra något, Kanske ringre nicole eller anna eller båda sen.
det är sånt som märks, men just nu känner jag mig deppig och vill inte direkt göra något.
torsdag, juli 19, 2007
en gång i veckan.
skrivet av
Eliyana
@
13:16
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar