fredag, juli 27, 2007

Bittersweet

Jag lyckades somna igår igen.
jag drömde igen, men har glömt bort om vad,
men jag var iallafall väldigt ledsen när jag vaknade så.
Jag hatar att drömma, jag drömmar alltid cp drömmar eller ledsna drömmar, det är inte kul.
men blir inte direkt pepp av det.

Men snart kommer Lucas, ska ta bussen om en halvtimma och möta honom.
Han och Nicole har lovat mig att dom ska prata med mig idag. det är ju iallafall bra det.


Men men ikväll är det iallafall fest, hoppas på det bästa, hoppas det blir roligt.

Inga kommentarer: