Idag träffade jag Nicole.
hittat tre par nya skor jag ska köpa imorgon.
Får lön imorgon, inte så mycket som jag trodde att jag skulle få, men vafan, vad ska man göra åt saken lixom.
På något sätt känns det som om jag beter mig som om jag vore besatt, jag är galen,.
Men nu har jag iallafall bestämt mig,
Inom detta år ska jag (eller iallafall ha försökt) ;
1.Sluta röka
2.sluta äta så mycket godis som jag gör.
3.Sluta dricka så förbannat mycket cola.
4.Börjar röra mer på mig,
5.försöka träna lite,
6.hitta något ställe där man kan köra yoga eller meditera eller något sådant. Eller någon kampsport kanske. ajja.
Jag kommer inte klara något tror jag.
Men men, man kan ju iallafall försöka.
Jag har total ångest över fredag.
jag vet inte vad jag ska göra.
snart funderar jag starkt på att skita i allt och låsa in mig.
tisdag, juli 24, 2007
Anorexia Nervousa
skrivet av
Eliyana
@
19:05
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar