Gårdagen spenderades hemma hos Lucas,
jag var förkyld som fan, så jag har antagligen smittat Lucas nu med.
vi köpte glass och kollade på Skenbart. Ovanligt att vi rör oss utanför hans rum ^^
Åkte hem idag, har antagligen feber men jag är iallafall inte gnällig.
Kanske träffa Nicole imorgon, beroende på hur vi båda mår.
Min kjol jag köpte i arvika rä sönder, så jävla dåligt.
använt den en gång. Inte bra.
tisdag, juli 17, 2007
Sjukling
skrivet av
Eliyana
@
22:32
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar