torsdag, juli 19, 2007

Inga Kommentarer

jag är hungrig hela tiden idag, jag kommer bli kort och tjock snart...
dessutom ska jag börja dricka kaffe igen, bara för att jag ska kunna dricka det på kvällen så att jag inte somnar,
jag vill inte drömma mer.

jag saknar lucas som en idiot, det är inte roligt.
men förhoppningsvis syns vi på lördag.

Jag har börjat bli rädd för plötsliga rörningar,
jag råkade göra så att gräset nuddade min hand förut, blev skiträdd.
vet inte riktigt vad jag skulle göra om någon kom bakom mig för att typ överraska mig eller något.
är dessutom mer mörkrädd än innan, jag vill inte gå ut när det är mörkt, jag springer typ då.
jag känner mig konstant äcklig och illa omtyckt av alla. jag vill göra er alla glada, men jag kan inte, jag vet inte hur jag ska göra det.

Iförr går natt eller när det var så var det en fluga i mitt rum, jag vågade inte kolla ut mot fönstret eftersom att det var mörkt ute och jag fortfarande får för mig att det är någon på taket, så jag la mig i soffan ute i hallen. det var inte bekvämt.

jag har en jäkla lust för att supa mig full.

Inga kommentarer: