Inte sovit bra inatt. Vaknat typ varje timme och varit vaken i minst en halvtimma varje gång (har det känts som iallafall).
Så nu orkade jag inte försöka längre. Ska ta bussen till Lucas 11:43. Får väl se vad vi hittar på, det brukar inte bli så mycket men idag är inte vädret det bästa heller så.
tisdag, juli 31, 2007
skrivet av
Eliyana
@
07:29
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar