onsdag, augusti 01, 2007

Åkte hem till Lucas, efter ett tag så gick vi ut, vi gick verkligen ut, det var jobbigt som fan.
Vi var la ute 1½timma eller något liknande. fast det var rätt skönt, kände att jag kunde äta sen iallafall. hade jättemysigt och roligt. "ja men du är ju jätte tuff." xD
Nu åker han till augustibuller, men men har ändå saker att göra denna vecka så.

Imorgon blir det kaffe med Sofie, ska bli kul. har aldrig direkt umgåtts innan så.

Inga kommentarer: