torsdag, juli 26, 2007

Ödeshög.

idag åkte man med Nicole till ödeshög, var på marken där.
träffade Linda, Ida och Elin.
det var kul, men det var lite kallt.
brände sönder tungan på kaffet som var äckligt dessutom.

försov mig idag och kände mig allmänt dumihuvudet.
Men det fixade sig iallafall.
tyckte det vart rätt lagom att komma in senare.

Imorgon är det fest, vi drar nog inte till knäppa, det blir nog att dra till Bob.
har ändå hört att det ska regna imorgon så.
Får träffa Lucas med, fast det är ju inte direkt samma grej när man ska på fest, men iallafall.

3 kommentarer:

aelma sa...

du träffade inte mig eller? :O

Eliyana sa...

Haha, Jo, visst. men typ.
dig har jag ju träffat hela veckan, inte dom..
men jag kan skriva dit dig om det ska vara så jävla noga *göra evil monkey* ;D Pfhu!

aelma sa...

Jaa, känner mig ensam! :(