onsdag, juli 25, 2007

äckelhår.


Jag må ha mått dåligt över mitt hår innan, men nu är det hemskt.
det kommer aldrig bli långt och jag vill inte färga blått när det är såhär kort, alltså så köpte jag färgen i onödan och kommer aldrig kunna använda det.
Mitt hår har fastnat och enda vägen ut för mig verkar vara hårförlängning, men jag vill ju inte göra det. Om jag ändå färgar blått kommer jag inte kunna ha blått med undercut, och det är det jag vill ha.
jag vill ha lugg, undercut och blått. men det kommer ju inte bli så eftersom att mitt hår aldrig kommer bli tillräckligt långt.
Jag har utseende komplex, inte för överdrivet hemska, och jag håller dom oftast för mig själv, eller ja jag skriker iallfall inte ut dom,
Men just nu känner jag mig fulare än ringaren i notredame. (nej jag vet inte om det stavas så och jag orkar inte bry mig om hur det stavas)

2 kommentarer:

moonryder sa...

Fy fan! Att ge sig på Quasimodo! Vilket påhopp!

Och, jag tycker du är sötast i världen.

Eliyana sa...

Haha, han är snygg jämfört med mig!
då är det la lugnt att hoppa på honom? :P

Jag tycker du är det.
Så vi har delade åsikter i det här ämnet ^^