Ska vi säga att du blir vackrast i världen, när jag står jämter dig.
ska vi säga att du blir smart, när jag öppnar min mun efter dig.
Ska vi säga att jag vill vara som dig, för att jag älskar dig.
Orden räcker snart inte till.
I veckan blonderar jag mig, jag struntar i om jag ser flintskallig ut, hellre det än att ha brunt jävla hår.
Om jag inte har tillräckligt långt hår så att jag kan ha lugg snart, då flippar jag!
Imorgon så måste jag börja ta kort med mobilen, visst att jag gjort det innan med, men nu måste jag.
Jag hatar när jag måste saker, för det är då jag sabbar allt. ska antagligen ta två nya hål i örat denna månad med, men egentligen vill jag ju göra min industrial innan, så att jag vet att det skulle passa, esch, jag har två öron.
pierca läppen om två månader igen då. Och nu ska jag inte ut och supa dagen efter, eller pussa på folk. Alltså borde jag hålla mig borta från Lucas? Rackarns!
Ödeshög på torsdag, vi ska på marken, jag minns inte vad den heter men, ja. det ska bli roligt. Inte varit där någon gång, plus det att man träffar Linda. och att man faktiskt gör något, kommer bort från Motala en liten stund iallafall.
Imorgon blir det antagligen Anna, funderar på att sy lite imorgon med.
En tröja, ja det skulle inte sitta fel. Får se vad man har för tyg hemma bara.
söndag, juli 22, 2007
Brus.
skrivet av
Eliyana
@
21:48
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Ey du, hur är det?
Tala med mig när du inte mår bra.
Jag talar med dig på msn
Skicka en kommentar