Inatt ringde John mig, han är alltid lika rolig, för han ringer bara när han är full och ringer dagen efter och frågar vad han sagt till mig ^^ Han tyckte att allt jag skulle göra var dåliga ursäkter till att inte åka och spela tekken med honom. Sen kallade han mig fyllo.
Undra hur många gånger han nämnde Arvika också. "men fan, jag vill ju jätte gärna hänga med er till Arvika, det skulle vara roligt, jag tror du och jag skulle vara dom som fjanta och skämde ut oss mest, men det är ju bara roligt. fan vad jag vill hänga med er till Arvika."
John är rolig ^^
fredag, juli 06, 2007
Ambassador.
skrivet av
Eliyana
@
11:52
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Ja just ja, skulle han inte hänga med för den delen? :S
Ne, tror inte det, han har inga pengar. Fast han sa det att om han ska fixa ihop det så blir det nog ett besök hos sin pappa ^^
Skicka en kommentar