söndag, juli 08, 2007

2 days to go.

Idag kom Anna hit, hon och jag brände skivorna som ska med till Arvika, dom är nu hemma hos henne så att hon kan göra omslag. helt otroligt att allting är klart.
Skivorna är klara.
flaggan är klar.
jag har packat klart.
Allt är asbra.
Men jag har knappt plats för allt.

Idag sa mina vårdnadshavare att jag ska ta det lugnt med spriten, och att jag inte ska dricka allt för mycket.
Och paps ville att jag skulle sova snart, eftersom att jag har sovit så jäkla dåligt denna vecka.
och otroligt nog så är jag faktiskt trött. brukar inte vara trött vid denna tid,.

Imorgon ska jag till Lucas, om jag lyckas hoppa av vid rätt busshållsplats, vilket jag säkert inte kommer göra. Eller så kommer jag vara på helspänn att jag kommer flyga fram till knappen så att jag inte lyckas missa den. Men jag röstar för att jag somnar i bussen och vaknar i Linköping.
Ska bli roligt att träffa honom. Inte träffat honom på typ en vecka.
Plus det att jag sticker till Arvika på tisdag med.

Jag ligger återigen back med mina pengar.
Jag har 70kr !
70kr! det ska gå till mat OCH cigg, smart Sandra. Smart!
Så nu kom det ju ett problem, och jag som trodde att inget kunde hända förrens vi var framme nu.

How dare you look at me?

2 kommentarer:

aelma sa...

Eh, du är bättre än mig iaf, du får ju 1000spänn av dina föräldrar så då har du ju där iaf, så du har la typ 800kr kvar efter mat och cigg.. eller ja just ja, bensin pengar med.. men då har du ju ändå 600 kr kvar, mer än mig! :P

Eliyana sa...

usch, jag hoppas att mams und paps kan ge mig lite pengar, att typ handla mat för.. bensinpengarna dras från tusingen.. men jag hatar när jag tror att allt är klart och sen kommer nya problem.