torsdag, augusti 23, 2007

Och jag har gjort det igen. Jag har tappat bort grejer. Eller ja, min engelska bok. typiskt, antagligen på någon av bussarna. jobbigt. Första dagen jag har den och jag tappar bort den. Smart Sandra, smart.

Men men dagen i sig har varit bra. Jobbigt att sluta halv 4 men det är sånt man får ta. Vi lekte med en skokartongskamera på fotografisk bild idag. Plus att vi gjorde foto..någonting, har glömt vad det heter, men min blev jävligt cool. tog på mitt halsband.

Nu vill jag att Lucas ska komma hit!

Inga kommentarer: