Igår var det Linköping som gällde. först åkte jag och Sandra dit och gick på stan och handlade lite, Sen vid halv 6 kom Nicole och sen Anna och dom, då drog vi till nykvarn, men eftersom att man inte fick dricka därinne och dom kollade väskorna och det så fick vi gå iväg till någon brygga långt bort. Då kom polis fan och sa åt oss att gå bort till andra sidan bron, Så då satt vi där ett tag. Sen vid 10 drog jag och Nicole hem igen. Drog till Charlottenborg. Men självklart skulle det bli sånt bråk där så att polisen kom, och tog mitt och Nicoles personnummer, INTE BRA! morsan trodde jag var kvar i linköping nämnligen. Så kan ju inte säga något till henne, men fick försäkrat av Stefan och Crille att dom inte skulle göra något med personnumrena, typ bara kolla vilka vi var. Och det hoppas jag verkligen på. Hade ju fan inte ens druckit något. cp folk som ska bråka! Men men, vi drog hem till stefan ett tag innan vi skulle hem. Jag tror inte jag fått så många komplimanger under så kort tid någon gång under hela mitt liv. Men sen drog jag och Nicole hem. Kom hem vid 3. Somnade rätt fort.
Idag blir det Linköping igen, ska in vid halv 7. Ska träffa Lucas och Love. Ska se Lillasyster. Hoppas att det blir roligare idag än igår. Kommer hem vid 3 inatt med. Nicole och Ida sover här med. Ska bli roligt. Känns roligt att man hinner träffa folk innan skolan börjar, och att jag hinner träffa Lucas innan skolan.
Mitt hår är inte blått längre, det är grönt med brunt och turkost i. Inte snyggt. Men det fixas på Måndag.
lördag, augusti 18, 2007
skrivet av
Eliyana
@
16:06
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Polisen tog mitt personnummer med en gång. Jag var misstänkt för grov stöld ;)
Men som sagt kollar dom bara vem man är, om dom inte har några bevis att man har gjrt nåt. Då får man en prick i registret.
Okey, vad bra. Så jävla typiskt att det skulle bli så. Cp Poliser.
De tog mitt personnummer en gång och jag blev kallad till förhör. Inte för något jag gjort utan någon annan, som vittne dvs. Får du ett brev från polisen så vet du vad det gäller.
Cp poliser, jag satt ju på balkongen hela tiden, tror dom jag skulle stå och kolla på när dom andra var där inne och slog ner varandra eller!?
Skicka en kommentar