onsdag, augusti 01, 2007

Jag blir helt varm i kroppen och jag ler utan att någon ser. Jag blir så glad när jag vet om att du tänker på mig med, kanske lika mycket som jag tänker på dig.
Jag saknar dig och jag älskar dig, och jag vill att du ska vara här nu.

Inga kommentarer: