söndag, augusti 19, 2007

jag gick och la mig igen, jag orkade inte försöka vara social. jag fick bara panik. sen ringde Nicole och fick mig att gå upp. Skulle äta. var jätte hungrig, men när jag såg maten så mådde jag illa. åt knappt något. Snackade lite halvt med Linda från Göteborg om Marilyn Manson som kommer till Stockholm och Göteborg, men ingen jag umgås med gillar honom så att dom vill gå på honom. och Linda är inte säker på att hon ska på honom i Stockholm, så jag kanske inte kan gå på honom. Då kommer jag gråta. Han är fan min dröm att se. Nej, usch. känns inget bra. Biljetterna släpps på tisdag och jag har inga pengar, så det kommer antagligen bli slutsålt iallafall. Men men, det är väl sånt jag får leva med, jag får la sticka till USA eller något för att se honom. Jag måste se honom innan jag blir för gammal. :(

Nu mår jag dåligt, jag vill gå och lägga mig igen, jag vill bara få bort den här dagen. allting känns bara så fel. men jag får huvudvärk av att vara i mitt rum, inte fan vet jag varför. Allting snurrar bara.

Inga kommentarer: