torsdag, augusti 23, 2007

Okey, jag har inte somnat än, och jag ska upp om mindre än två timmar.
Nu är det ju rätt lönlöst att ens försöka, då det tar minst en halvtimma för mig att sova.
Kommer bara försova mig om jag försöker sova nu, så därför ska jag dricka cola tills jag sticker till skolan såatt jag inte kollapsar på bussen och missar skolan pga det.

Inga kommentarer: