Jaha, men vad trevligt.
Mamma kommer upp. ger mig ett cigg paket. Säger att egentligen borde hon ju inte köpa. jag trodde hon menade för att jag ska sluta. Men hon pekade bakåt. Hon pekade på min vodka flaska som är i mitt rum, och mina två öl. och eftersom att hon inte vet hur länge jag haft dom, så tror hon att jag super varje helg. Alkolist tror jag tillochmed att hon kallade mig, jag lyssnade inte så noga, det gör jag aldrig när hon säger sånna saker. Men hon får ju på ett sätt skylla sig själv. hon klaga på att det låg öppet i mitt rum, men som sagt det är MITT rum, hon har inget där att göra. Eller idag hade hon det. hon skulle hämta en sovsäck som Nicole skulle låna. Ajja, nu har jag cigg, men nu mår jag dåligt. Men jag tycker att mams är rolig, för hon tror att nu när jag knappt dricker, att jag dricker varje helg, men när jag drack varje helg visste hon inget. Och nu är hon osäker på halloween, Hon tror alltså att jag super ner mig och dricker en hel vodka varje helg. det är så roligt när ens morsa tror att man är alkolist. Jag borde nog fan snart sätta mig bland A-lagarna i stan!
Hon lyckas alltid få mig att må dåligt, fast jag vet att jag inte borde det. Förhelvete morsan, jag är ungdom, jag dricker. Men du har alltid trott att jag varit en snäll tjej som inte gör något dumt. Men lärde du dig ingenting från 8:an. Inget med mig är normalt. Inte det normala som du tror iallafall. Jag är inte lydig flicka som gör allt ens mamma säger. Har du inte förstått att när jag slipper dig och pappa runt mig, när ni är iväg. när jag är själv. Ja, det är då jag trivs hemma. Förstår inte ni att det är erat fel att Linda bor i stockholm, Förstår inte ni att det är ni som gör att jag vill flytta härifrån. Förstår ni ingenting. Förstår ni inte att det inte är mitt "alkoholproblem" som är problemet. Det är ni.
tisdag, augusti 21, 2007
skrivet av
Eliyana
@
21:46
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar